onsdag 3. september 2008

Vask vask og shine shine!!



I dag har jeg, i motsetning til i går, faktisk gjort noe. Det har seg nemlig slik at jeg har krøpet til korset og fått meg vaskehjelp. (All denne bloggingen tar forferdelig mye tid...;-).



I alle fall... Hva gjør man så når vaskedamen skal komme? Jo, man vasker! Selvsagt gjør man det.... Det er i alle fall det jeg har gjort i dag. Jeg har til og med støvsuget og vasket kjelleren (det er der vaskemidlene står, så hun må ned dit..).




Jeg skjønner at dette er litt mot sin hensikt, men jeg vil jo ikke at hun skal tro at vi er noen griser som lever i ett skittent og støvete hjem. Hmm.... jeg vil nok sikkert slutte å vaske før vaskehjelpen kommer etterhvert.... (evt. slutte å ha vaskehjelp...)



Uansett, resultatet blir ett skinnende rent hjem og det er jo målet!?


Da jeg fortsatt er uten kamera blir det litt bilder fra hist og pist...


Ønsker alle en flott onsdagskveld! ;-)

11 kommentarer:

sa...

Hihi, den var god ;) slutt med den vaskingen og kos deg istede ;) Tror hun har sett verre hus enn deres - stadig strøkent ser det ut som ;) Har vært inne på tanken om vaskehjelp selv. Syns dagene består av jobb ,matlaging, klesvask, diverse stell i huset og så er det natt og en ny dag med samme leksa phuuu.... Jaja tenker eg, sånn er det vel hos de fleste ;) Klem Anette

liven sa...

Heisann!!
Så fint hos deg da.......
Rent og ryddig også ser det ut til:O)
Har funnet ut at det er ikke vaskehjelp jeg trenger men ryddehjelp.....
Ja jeg har hvertfall ikke fritidsproblemer!!

Ha en fin kveld:O)

Torilpia sa...

Typisk damer .. vi vasker før vaskehjelpen kommer .. :o) Kan jo ikke la henne/han få se hvordan det "bruker" å se ut (hvorfor man i utgangspunktet trenger vaskehjelp ..)Neida .. vi setter i gang med rundvask .. sånn at det ser ut som om vi egentlig ikke trenger vaskehjelp :o)
Jeg vil også ha vaskehjelp .. men må nok vaske litt først .. hehe ..

Unknown sa...

Hi-hi-hi, den var god;)
Ja,ja , blir ikkje utslitt den vaskehjelpa di i alle fall!!

CosiFanTutta sa...

Hehe, morsomt innlegg. Jeg tror kanskje at jeg er en av de få av venninnene som ikke har vaskehjelp. Jeg kunne nok ha trengt det, men jeg har flyttet fra hus til leilighet så har fått mindre å holde rent nå :o)
Jeg liker heller ikke helt tanken på å ha ukjente i huset, det er det som stopper meg.
Mulig jeg skal ta jobb som vaskehjelp hos deg, hehe

Veronica's hus sa...

Hehe, men ta det med ro, det går over etter hvert. Gubben skjønte ikke bæret da jeg gjorde akkurat det samme da vi ordnt oss med vaskehjelp:)))
Nå jobber jeg kun 50 % så nå tar jeg vaskingen selv og trives med det:)

Kos deg da med ditt lekre nyvaskede hus:)
Klem

StrandviksVillan sa...

Måste bara berätta att jag igen suttit och beundrat bilderna i gamla inlägg av ditt vackra hem...

Anonym sa...

så masse fine bilder! Deilig med et rent hjem da:)

Som mine dager er sa...

SÅ rent og ryddig ønsker jeg også at huset mitt skal være. Alltid. Hvilket er en tilstand av utopi. Men du tar oppgavene fra vaskedamen når du vasker på forhånd. La henne ha noe å holde på med!

Skulle ønke meg en vaskedame jeg også ;-)

Fine bilder av hus og hage. Du har det veldig fint hjemme hos deg. Det mener iallefall jeg!

Klem fra Marit

tinemor sa...

He, he.
Vasker før vaskehjelpen kommer...
Den var ny!!!
Kommer ikke til å jobbe seg i hjæl den vaskedama da skjønner jeg. Deilig å jobbe hjemme hos deg da.
Ha en skinnende flott dag!

A Seaside House sa...

Så mange fine bilder fra huset, liker bare sååå godt spisestuen med alle de fine rutete vinduene!! Ønsker deg en riktig fin helg:)