mandag 1. desember 2008

Utfordring


Jeg har blitt utfordret av Anja Elin til å fortelle 7 ting om meg selv... Hmmm....

"Så här funkar det:* Länka till den som utmanat dig och sätt dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till de.Låt de få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg."
.
1. Jeg har vokst opp på ei "lita" øy rett nord for lofotveggen.
.
2. Jeg lider av ryddemani og forsøker å skjærpe meg.
.
3. Jeg har ett fast system for hvor ting skal ligge på tallerkenen og har ikke sjeldent flyttet om på ting om det er andre som har lagt opp maten til meg.... (Mulig jeg fremstår litt autisitsk....)
.
4. Jeg elsker Portugal og har kun lyst til å reise dit på ferie... Maten, musikken, folkene og smeltedigelen av gammel kultur.... I love!

5. Jeg hadde lyst til å drive gård helt til jeg ble 16 år.

6. Jeg jobber med IT.

7. Jeg er 27 år.

Denne utfordringen sender jeg videre til de som er innom bloggen min og føler for å ta den!


Ønsker alle en strålende mandag! ;-)

2 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Ta deg en tur til skog og dra opp et tre du også:))

Så morsomt å lese at det er fler som har et autistisk forhold til hvordan mat skal ligge på en tallerken. Jeg kjenner meg sååå igjen!

Fridashus sa...

Fine bilder :o)

Du er 27 år og lager 7 sorter.. oh, shit. Jeg henger litt etter skjønner jeg. Jeg er like gammel :o)

Kjempefint bilde du har på profilen din. Er det hos deg?

Sov godt!