onsdag 10. desember 2008

Pynte med blått?


I disse tider er jeg på konstant utkikk etter inspirasjon. Jeg synes julen er en hærlig tid, men samtidig synes jeg det er så vanskelig å pynte. Jeg slites mellom å ha lyst på overpyntet rød-amerikansk jul og enkel hvit shabby - fransk jul.



Jeg kan vel med en gang konstantere at det blir nok ingen av delene hos meg. Det blir nok mer det man vil beskrive som "en sarlig blanding".



Synes disse bildene var så fine. Utradisjonelt og lekkert med blå jul....



Alle bildene er hentet på Country Living.
Ønsker alle en flott dag! ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kjenner så godt igjen den stilpyntevalget..har lyst på begge og det blir nok en blanding..så får vi se hvordan det blir! Tror hvis man pynter med ting man liker så blir det bra!! inkala

Frk Mille sa...

Nydelige bilder!