søndag 21. desember 2008

Nå nærmer det seg!


I går var hjemmet snudd på hodet. Alt av nips ble plukket ned og plassert på spisebordet. Så ble det vasket og deretter stod pyntingen for tur. Jeg skal på jobb både i morgen og lillejulaften og da er det greit å ha bare treet og se frem til på lillejulaften....
.



I går kjøpte vi juletre. Hadde egentlig tenkt å kjøpe gran, men det var de fri for (i alle fall høyere enn 110 cm), så da ble det edelgran. Tror det eg. er litt for vidt nede, men vi får "lure" oss rundt det.





Her i Bodø ble det ordentlig julestemning i går. Tung snø lavet ned og la seg på busker og trær. Nydelig! Skulle ønske det kunne vare....




Ønsker alle en riktig flott 4. (!) søndag i advent! ;-)

12 kommentarer:

Tove sa...

Ååååhhhh, no fekk eg julestemning! Her i huset er det ekte skitnesøndag i dag, og alt er opp/ned, att/fram og inn/ut! Men det blir vel ei råd med det... Til kvelden er håpet at alt er i orden... Ynskjer deg og dine ei nydeleg jul!

Janicke sa...

Fantastisk koselig hus dere har - gjennomført og lekkert!

Ønsker deg en riktig god jul!

Veronica's hus sa...

Så fint og julekoselig det er blitt hos deg.
Gjennomført og lekkert:)

God jul!

Karna sa...

Så koselig hos deg, både ute og inne...skikkelig god julestemning. Jeg må også på jobb, sukk....kunne godt vært hjemme og bare puslet jeg.....

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Så ufattelig heldige dere er som har slik vakker julesnø! Og hejmmet ditt er en ting :VAKKERT!!!!

Kos deg og nyt dagene til tross for jobbing , jeg jobber også frem til 12 på julaften ...men så er det endelig julefred i heimen :=)

klem A

Anonym sa...

Takk for hyggelig kommentar på siden min :)

Jeg jobber i et firma som importerer frukt og grønsaker. Blir sånn som Bama omtrent.

Så fantastisk pent hjemmet ditt er! Blir helt bergtatt av bildene jeg.

Marias skriblerier sa...

Her var det maaaange flotte bilder!

Tiril sa...

Så kjempekoselig du har pynta, ikke for mye pling pling her nei, skikkelig stilig.
Så vil jeg ønske deg og dine en GOD JUL OG ET GODT NYTTÅR.

Guttemamma sa...

Så utrolig koselig stue du har!!! Her bare blåser det,og all snøen har regnet bort...men inne er det varmt og godt! Ønsker deg og dine en strålende feiring. KLem fra Anette
ps. jeg linker deg...:-)

Fabrikken sa...

Heisann
Så steminingsfulle bilder. Kjempefin stue du har.
Ha en fin jul :)

Klem fra nr. 5

Bestefars Verksted. sa...

Skikkelig julekort-stemning hos deg,altså......virkelig stemningsfullt !! Koselig pyntet inne også....godt å ha bare treet igjen,sant som du sier ;) Jeg har akkurat tatt masse bilder ,både ute og inne,og det var på høy tid.....nå er det veldig våt snø her.......ushhhhhh...det vil jeg absolutt ikke ha ! Riktig god jul,til deg og dine :)

SuperJanne sa...

herremann for en søt BAMBI figur!