mandag 22. desember 2008

Pitte lille julaften!



Enda litt mer jul i huset....

Nå kjenner jeg at jeg gleder meg! Mannen har vist seg fra sin beste side og vasket bad og gulv så nå kan julen bare komme!





I spisestuen har hornet fått komme opp over skjenken (på muren!). I og med at det å skru hornet fast i muren var en endelig og ureverserbar avgjørelse (i følge min mann - hullfrie mureres forkjemper!), håper jeg at jeg ikke blir lei med det første. Det passer i alle fall fint nå i jula :-)




I morgen står treet for tur! ;-)

11 kommentarer:

Anneli sa...

Nå er det ikke mye som gjenstår nei!
Du har det så koselig(:
Kjørte forbi huset ditt i kveld, (vi har et vennepar som i samme gate) og det er enda koseligere "ira" <3
Ønsker deg og dine en nydelig jul. Ta vare på hverandre <3 Juleklem

Et lite tips! Nå har vi satt ned en del julepynt bl.a. fra Boominville
på 50%..

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh.. deke har jo snø!! ;) kan du ikkje maile litt snø hit også? :) Her er det så grønt og pent ute.. reine våren :) Trur heile skogen veit at sola har snudd, og alt venter liksom på våren allerede.. litt for tidlig. :)

Ønsker deg ei herlig juletid :) allerede lillejulafta.. :) Godjuleklem :)

Karna sa...

Oj her var det skikkelig julestemning i alle bilder, så koselig med snø!

Håper du klarer å se på hornet en stund da...ha ha ha....Er jo tøft, men er du litt lik meg, så går en jo fort lei..... =0'

Kos deg!

Tove sa...

Ynskjer deg og dine ei riktig god jul og eit strålande nyttår! Det ser ut som det er klart heime med deg! Her vert det golvvask i førmiddag og så skal juletreet inn. Seinare i dag skal vi ha den tradisjonelle julegrautmiddagen, så vert det berre kos og kanskje ein og annan gjest. Håper julenissen har med noko fint til deg.... God jul!

Klem, Tove

Monicas sa...

Koselig.....ha en flott høytid

My home is my Castle sa...

Ønsker deg og dine en riktig God Jul :)

Juleklem,Kari

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

GOD JUL !
Juleklem

litenIda sa...

Så fint julepyntet det er hos deg! Og så heldige dere er som har snø..!! Her har alt smeltet bort. Håper det er snø når jeg kommer hjem til familien i kveld!

Ønsker deg en riktig god jul med alle dine nære og kjære!

liven sa...

Så fine bilder hos deg!!
Ja det er godt å være "i havn"
nå er det kos og litt rydding:o)

Ha en riktig god jul:o)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Takk for det :) etter ei økt med julepynting til 5 i natt, er endelig julafta komt, så dette må vi nyte :) ønsker deg og dine ei strålande jul :) Godklem :)

tinemor sa...

Tusen takk for koselig hilsen inn hos meg.
Jeg håper du får fine dager sammen med familien, og kos deg masse.
Klem