mandag 8. desember 2008

Flere kranser...


I dagens føljetong i serien "kranser" er det hekken som har måttet ofte seg... Det skal sies at den trenger å "ofre" mer, men det får vente til mannen gidder.... Jeg tar bare akkuret det jeg trenger for å knyte noen (spinkle) kranser.

Ønsker alle en super mandag!

Ps. I dag var jeg en tur i Trondheim og hadde akkurat nok tid til at jeg greide å skjemme meg ut på Cornelias hus og Giving & Living. Tror betjeningen var redd jeg skulle flytte inn og kom til stadighet rundt ett hjørne med kommentaren "Neimen er du her enda..." :-/

6 kommentarer:

Frk Mille sa...

Så flott krans du hadde fått deg i det nydelige vinduet.

Ønsker deg en fin tirsdag.

Lykkehuset sa...

Så nydelige kranser du lager! Skikkelig fint ble det!!

Lynetmor sa...

Hei, så fine kranser som du har laget :-) Ønsker deg en fin kveld :-)

Anonym sa...

Så fin kransen ble! Gjorde seg utrolig bra i vinduet! :)

Surlands Jem sa...

Så koselige kranser!
I morgen er det hekken min som får gjennomgå!!!!

GOD JUL!

Anonym sa...

Åh så mye fint du har på bloggen din for tiden :) Nydelige kranser!!!
Flink er du :) Klem