onsdag 17. desember 2008

Riviera Maison


Litt inspirasjon må til i disse førjulstider. (I alle fall trenger jeg det). Som jeg har sagt tidligere sliter jeg litt med pyntinga og synes for det blir for mye og helt feil. Til å være så interesert i interiør, er jeg litt rar. Jeg har nemlig store problemer med forandring og liker over hodet ikke å ommøbelere. Har ting først fått en plass blir de stort sett værende der. Jeg flytter rett som det er om på ting, men alltid rett tilbake til hvordan det var.... Skulle nok hatt noen til å se litt nærmere på meg... :-/


I alle fall... Det er nok her "julepynt problemet" mitt ligger. Jeg elsker julepynt, men i og med at den ikke "alltid" har vært der, sliter jeg med å sette den frem og synes aldri det blir helt bra (for det er jo ikke slik det var...). Hmmm....

Bildene er hentet fra Riviera Maison.
Ønsker alle en rolig og avslappende førjulstid (Yeah right...)! ;-)

3 kommentarer:

hvorfor ikke... sa...

Takk det samme;)
Jeg syntes julepyntingen er grei nok når det er snø...men å pynte i høststorm og regnvær...det passer liksom ikke...selvom det er det man ofte må!
RM har veeeldig mye fristende...enten det er jul eller ikke!

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Ja, RM har utrulig masse fint :) Har kjøpt ein del kurvting frå dei, samt stuebordet vårt :) Er veldig fornøgd med det. Skjønner julepyntproblemet ditt. Det løsner nok etter kvert, ved å kanskje kike litt rundt etter tips og sånn? :) Bli inspirert til å pynte annerledes? :) Vi har flytta kvert år, så eg har ingen fast plass å ha julepynten. Så må prøve meg fram igjen kvert år. :) Har fått mykje på plass. Og er ganske fornøgd med slik ting er. :) Min mann ønsker rød jul, mens eg ønsker sølv og kvitt.. :) Såå.. her er det ei fin blanding :D hehe. Ønsker deg ei flott førjulstid :) prøv å slappe litt av, så kjem det til deg? :) Godklem :)

Veronica's hus sa...

Som om jeg skulle ha sagt det sjøl. Er likedan jeg også...Aldri noen store ommøbleringer her i gården nei. litt kjedelig kanskje, men hvorfor forander på noe som allerede funker??

Uansett håper jeg du får inn litt jula i heimen da i år også:)

God jul.

klem