søndag 14. desember 2008

Tusen takk "Fryd for øyet"!


Da jeg kom hjem fra helgeturen i dag, lå det en pakke og ventet på meg i gangen! Gjett om jeg ble spent. For en liten stund siden vant jeg en konkurranse hos Fryd for øyet og jeg fikk en snikende mistanke om at denne kanskje kom derfra..... Inni lå det en nydelig julestrømpe fra Lisbeth Dahl og ett sinkhus som var kjempelekkert!! Gleder meg sånn til å tenne lys i det. Utrolig flott gave!!! Tusen, Tusen takk til Fryd for øyet! ;-)



I helga har jeg vært hjemme hos familien på en liten førjulsvisitt. Det er ikke mange butikkene på Melbu, men til gjengjeld en som har så utrolig masse flott. Det er en brukt butikk som passende nok heter Sereptas.



Her fant jeg masse gammel julepynt, fat med glassklokke og kakebokser. Jeg måtte til slutt begrense meg selv da det var så utrolig masse fint.... Ikke lett når det koster rundt 5 kroner for det meste (Kommer ikke på nesten noe som koster 5 kr i dag, kanskje en Bugg?).


Nå gleder jeg meg til jul!!!! ;-)
Ønsker alle en strålende 3. søndag i advent!

6 kommentarer:

charm design sa...

Så nydelig du hadde pyntet til jul,du har også det reinsdyret til å ha lys i ser jeg.Jeg bare elsker mine, blir så glad av å se på de.De ser såå stolte ut liksom.....måtte ha 3 stk. ønsker deg en kjempe fin før juls uke.

tinemor sa...

Så flott gave du har fått!
Og masse lekkert du fant også ser jeg.
Kos deg med det hele.
Klem

Tiril sa...

Ser du har samme mac mini som meg, herlig , tar ingen plass.
Så fint du har pynta da,

lavendel mio sa...

Heldigris,for en flott gave:) Masse fint du har funnet ser jeg.Var på bruktbutik her en dag jeg også,fant masse fint og billig.Ha en fin kveld:)

Anonym sa...

hihi bare hyggelig! :o) Håper det falt i smak!
Ha en fin mandag

Guttemamma sa...

Så utrolig fine ting!!! Og for en pris på julepynten,kupp!!