lørdag 9. august 2008

Mitt første innlegg

Det begynner å nærme seg ett år siden jeg opprettet denne bloggen, så det har tatt sin tid å komme i gang.

Smineset er navnet på feriestedet vårt. Egentlig skal denne bloggen handle om oppussingen av dette huset. Det er fra 1905 og det er litt av hvert som må gjøres... Nå har det seg slik at jeg innkvarterte min onkel med familie i dette huset da jeg kjøpte det fordi de skulle renovere sitt eget hus.... Det er nå over ett år siden og huset deres er på ingen måte ferdig. Min onkel er snekker... (skomakerens barn osv... ;-) Dermed kan det se ut til at det blir en stund til jeg får startet med det denne bloggen egentlig skal handle om. Ja, ja... I mellomtiden får jeg øve meg litt på hjemmefronten.

Det første jeg tenkte å vise dere er "kontoret" mitt og åstedet for denne noe famlende blogg-starten....

Ingen kommentarer: