onsdag 29. april 2009

No livnar det i lundar....

(Alle bildene er fra sommeren i fjor.... Gleder meg til det blir slik igjen:-)
Endelig!!!!!
Nå er våren kommet hit også... I dag varmet sola godt og i hagen spirer det. I morgen skal kurvmøblene få komme ut og 1. mai har vi store planer om å klippe hekken og øvrig buskas som trenger en trim.




Bare det å kjenne at sola varmer gjennom vinduene er en helt utrolig god følelse, og i dag kunne jeg oppholde meg i hagen uten ytterjakke!!! Det er nesten ikke til å tro :-)




Ønsker alle en strålende dag!

(PS. Jenterommet er eg. ferdig men, mannen bruker det som "malerom" for å male møbler så jeg får nok ikke startet innredingen før over helga (kanskje i helga....).

3 kommentarer:

home 4us sa...

Nydelige bilder! Ja endelig kom sola hit. Det er utrolig hvor godt det gjør og hvor optimistisk man blir med tanke på resten av sommeren:)

Sommerlyst sa...

Så bra at det er blitt vår i luften hos dere!! Her er det ekstrem spredning på bjørkepollen så jeg orker nesten ikke gå ut ... :(

Er så spent på å se jenterommet!! Det er sååååå kjekt at dere får ei lita jente! :)

Og du...vi får håpe at du får vinnerloddet på kleshengerne! :)

Skulle du ikke være så heldig, så kan jeg avsløre at det hemmelige prosjektet er til den lille snuppa i magen din!! :) Og det lilla garnet ble kjøpt inn i anledning det....

Ha en strålende dag i fin været. I dag skal jeg ha min siste "lunsjing" med en venninne på Lagunen før jobbstart.... Livet går videre... :)

Klem M

Sommerlyst sa...

....men det blir nok en dåpsgave. Må sikre meg litt tid... :D