lørdag 25. april 2009

En liten forsmak på jenterommet....

Da har vi satt i gang "prosjekt jenterom" for fult!. I går kjøpte mannen i huset den første kjolen (nydelig lilla grovt stoff med lommer... sukk).




Fargene vi har valgt er lilla/burgunder med hvitt og lin som basis.... Håper det blir bra. Jeg ser jo at om det skulle være slik at en liten poik gjør entre på fødestua er dette farger jeg godt kan tenke meg å benytte i stua.... hihi... (Må tenke på alt... :-)



Putene er fra Day Home, skålen og lift er fra Himla, gulvmatten og kurven er fra Kremmerhuset og bamsene er fra Riviera Maison. Kjolen er fra Wheat.





Ønsker alle en fortsatt super lørdag! :-)

6 kommentarer:

ingebjørg sa...

blir vel spennande!!!
ha ein fine dag! eg er so gla øve atte våren e på veg her i vakrenord :-)

Anonym sa...

Nydelige farger! :)

Ha en fin lørdagskveld!

Klem til deg :)

Guttemamma sa...

Nyydelig farger,den lilla mot det grå!! Gled deg...klem

Sommerlyst sa...

Sååå flotte ting du har kjøpt til jenterommet! Nyt det nå...før alt bare skal være rooooooooosa!!

Kjolen var jo super fin - imponert over han der ja!!

Nå er det bare en uke igjen til jobbstart og NÅ gleder jeg meg, men for 2-3 dager siden var jeg IKKE klar for å si det sånn.
Men det blir ikke lengre tid til jobbstart - så det er bare å omstille seg.
Men litt vemodig er det jo - at aller siste permisjonen går mot slutten....

Fortsatt god helg til dere!
Våren er nok rett rundt hjørnet!! :)

Klem M

Anonym sa...

Fine farger som er valgt ut! Nydelig kjole.. den hadde snuppa her i huset likt!

Fire Hjerter sa...

Fine farger. Flott å se at man kan bruke annet enn rosa på jente-rom.