lørdag 25. april 2009

Fredagskos og ny interiørbutikk...


I går hadde jeg en super dag. Først oppdaget jeg en fantastisk ny interiørbutikk (som visst nok ikke er så ny.... Har gått meg hus forbi!?). Butikken ligger ett steinkast fra der jeg bor og heter Den blå dør. Her tar de inn varer fra Day, Durance, House Doctor og mange andre etterlengtede... Jei!!! Jeg fant en super lift som skal henge på jenterommet. As we speak står mannen oppe og legger siste hånd på verket, så i morgen blir det innredning!
Jeg fikk også med meg Day romparfyme og Durance vaskemidler... Deilig med litt luksus i hverdagen :-)
Så for å gjøre dagen helt komplett hadde jeg og mannen en romantisk aften for to med masse gode oster, frukter og tullesjampis... Hærlig!
Osten på bildet kom vi over i går og den anbefales på det sterkeste!!! Utrolig god og kremet. Løp og kjøp! Veldig god sammen med søt blåbær syltetøy.
Ønsker alle en strålende lørdag og tusen takk for alle de koslige tilbakemeldingene på gutterommet! ;-)

1 kommentar:

Frk. T sa...

Hei!!: )

For en v-a-k-k-e-r stue du har, trodde først at bildet var fra interiørbutikken du skrev om, men så skjønte jeg at det faktisk var DIN stue, sukk.. Helt nydelig!! Akkurat slik drømmer jeg om å ha det en dag!: ) Er stolene fra Slettvoll? Kunne se slik ut!

Ønsker deg en super helg, kos deg ute og nyt solen!

Klem Frk T