mandag 12. januar 2009

Bokanbefaling



Jeg har nettopp lest boken "Den lukkede bok"skrevet av Jette A. Kaarsbøl. Syntes den var utrolig god og anbefaler den på det sterkeste!! Her kan du lese Dagbladets anmeldelse av boken...
Denne forklarer tildels hvorfor det har blitt lite blogging i det siste.... Denne kombinert med mye reising...



(Litt dansk-inspirert interiør til ære for boken...:-)

Det er litt tomt her hjemme nå som all julepynten er kastet ut uten å bli erstattet av noe annet... Men også veldig godt. Mot slutten av romjula opplevde jeg det som i julesammenheng kan karaktieriseres som "Den STORE skrekken". Juletreet med all sin stas gikk rett i bakken (over meg som lå under i ett forsøk på å flytte det for å gjøre plass til flere nyttårsgjester. Mens jeg lå under der fikk jeg innsikt i hvordan jeg vil reagere i en krisesituasjon.... med komplett resignasjon...) Uansett, treet led ingen store skader og bare tre kuler måtte bøte med livet, så det hele gikk i grunnen over all forventning.

Ønsker alle en strålende mandag! ;-)

4 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Ha ha....Det samme skjedde hos hos. Plutselig, midt i romjula bare segnet treet om og for i bakken med ett brak!! Men heldigvis traff det ingen på veien ned. Og opp kom det igjen...omtrent like helt. :) (tror det var litt sidetungt, siden det stod i ett hjørne)

Anonym sa...

Hei, nå er jeg akkurat ferdig å se gjennom bloggen din og synes den var kjempe bra! Mange fine bilder! Men kan jeg spørre deg om hvor du har kjøpt stuebordet ditt? Akkurat et sånt jeg har sett etter over alt:) Hilsen fra nå av fast leser:)

Smineset sa...

Stuebordet mitt er ett spisestuebord (heltre eik) fra Bolia som jeg har kappet av beina på og malt hvitt. Jeg lette også leeenge etter ett stort stuebord... :-)

Tiril sa...

Takk for tipset, trenger noe nytt lesestoff.
Ha en fin dag videre.