torsdag 27. januar 2011

Not a good day for flying....

Sitter på Gardermoen og er akkurat passe sur. Dataprogrammet til SAS er nede og som om ikke det er nok er det snøstorm i New York. Så med andre ord går flyet vårt ikke to ganger eller dobbelt så lite alt etter hvordan man ser det. Personlig er jeg av den oppfatning at når flyet ikke går pga datafeil trenger jeg ikke å få en ny beskjed om at det heller ikke går pga snøstom (noe jeg for øvrig tror sånn akkurat passe på)....

Så akkurat nå ser det litt tynt ut for helgeturen vår...

Fortsettelse følger :(

2 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Nei, nei nei...det er ikke mulig. Jeg så på VGnett at flyene stod - snakk om bad timing!!

Krysser fingre og tær om at dere kommer dere avgårde, og får en kjempe fin tur!

Stor trøste klem fra meg, som sitter på jobb og tenker på dere!

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Så dumt da...at det skal skje akkurat nå...eller da, når ni skulle av gårde. Håper dere nå er på tur over atlanten!!

Klem Anna