fredag 6. august 2010

Working nine to five...


Hverdagen har truffet meg med full styrke og tiden strekker rett og slett ikke til... Litt overtid, og vips! så er dagen borte!?

Men jeg må si jeg nyter å være tilbake på jobb også. Deilig å være voksen igjen, snakke med andre voksne mennesker og ha på seg rene pene klær uten gulp og skitt.

Men så savner jeg jo lilletutta noe så skrekkelig. Heldigvis er pappa'n hjemme i permisjon, så han og lille frøken sunshine kommer innom rundt lunch, for å stagge det verste savnet....

Husmannen har også vist seg fra en ny og helt strålende side på kjøkkenet. Jeg tror han har en skjult suppe-mester-agenda. Jeg har nemlig kommet hjem til både hjemmelaget blomkålsuppe og fiskesuppe. Sistnevnte kokte han egen fiksekraft og reduserte med hvitvin og greier. Fantastisk godt!

Just nu nyter jeg aller mest at det er fredag og at portvinen står på bordet mens Barnaby straks løser ett eller annet mord i den svært belastede (må man vel kunne si) byen Midsomer...

God helg! ♥

4 kommentarer:

Hvit Villa sa...

Hihi, så deilig da! Om to uker er min permisjon ferdig, jeg har de samme tankene som deg tror jeg :-) både litt fælt og litt deilig!

Hanne Mette sa...

Noe av det aller beste med å være i jobb igjen er jo at helgen smaker enda bedre!
Flink mann du har altså. mannen min sulter ikke foran brødboksen han heller altså, men det har lett for å bli mye fiskepinner og pølser når han steller hjemme.
Nyt fredagskvelden!:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Hei og hopp!
Så koselig blogg du har og så koselig å finne deg her inne! :) Mammaen din "sladret" på slektstreffet om at du har blogg så da måtte jeg jo selvfølgelig inn for å se! :)

Håper dere har det bra! Lykke til med hverdagen - den er travel, men som du skriver, det er godt å få være litt voksen og være sammen med andre voksne.

Klem fra Victoria

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Ja, hadde vært morsomt! :) Vi er i Bodø fra tid til annen, men dere er vel på Melbu en del også? Vi kan jo prøve å få til et møte! :D

Klem