torsdag 15. juli 2010

All hail the new Americans......


Vi er fortsatt på Askøy og koser oss på Landstedet. I dag har vi hatt "American Day" her på landet. Alt har vært "over-there"-inspirert. Klær, pynt og ikke minst mat.





Farmor og farfar har stått for alle dagens måltider. Vi andre har konsentrert oss om å få på oss klær i stil med dagens tema.... Merker som Abercrombie & Fitch, Lexington og Gant har gått igjen, samt cowboyhatt og caps....



Menyen har vært som følger....




Frokost;
Omelett, toast, amerikanske pannekaker med lønnesirup, melis og smør.


Formiddagskaffe;
Kaffe og Oreos


Middag;
Mac&Cheese med iskald Miller og Bud og en nyyyyydelig eplepai ala bestemor duck til dessert.



 
Ikke rart jeg og svigersøster (bedre kjent som bloggeren Mitt&Mine) la på lettere panisk sprang i skogen ett sted mellom Mac&Cheesen og paien... Jeg følte meg litt som Bridget Jones og hennes "vekt: sjutusentohundreognittni-kilo". Men skal man ha American Day så skal det gjøres riktig og ingen kan si at vi har slurvet med detaljene....


Mini-cowgirlen... Lilletutta som har hatt vannkopper (mengder av dem også....)


Her ser vi amerikanske cowboy-kokker i full sving på kjøkkenet....

En deilig dag er over og nå bærer det rett til sengs, mett og god.... (mulig jeg er mett en stund fremover.... ) I morgen skal vi på en eksotisk utflukt til Ikea....

So long!!

Ingen kommentarer: