tirsdag 6. oktober 2009

I natt snødde det....!


Da er høsten kommet for alvor. I natt snødde det! Jeg har vært så langt inne i ammetåka, at jeg har nesten ikke merket at sommeren er over...

Dagene går for øvrig i ett... Starter med litt amming, før vi går en lang tur. Så hentes storebror i barnehagen, middag, barne-tv, bading og vips...(!) så var den dagen over!? (Høres det kjent ut?)

Det er under dette hverdags-regimet bloggingen får lide. Det vil si, jeg hadde sikkert hatt tid til å kaste inn ett innlegg i ny og ne, det jeg derimot ikke har tid til er å dille og dalle i hjemmet slik at jeg har noe å blogge om... Her dreier hverdagen seg kun om ren skade- og forfallsbegrensning. (Det gjelder for øvrig mer enn bare interiøret... I går ble jeg offisielt nytt "Friskhus-medlem", så nå skal alt hoppes og sprettes på plass!)


Men nå har jeg tenkt å benytte de neste noen-få-minuttene til å titte litt rundt i bloggeverden.

Stor klem fra Tåkeheimen (hmmmm... mulig nytt navn på bloggen? :-)

6 kommentarer:

Unknown sa...

Heisann.
Du får trøste deg med at det er en tid for alt. Nå er du jo inne i en veldig koselig fase, og da blir andre ting mindre viktig. Nyt tiden, og kos deg med barna:)
Vakkert bilde av dem under her:)

Ha en fortsatt fin tirsdag:)
Klem Linda

Anonym sa...

Uff, ikke si det... vinter banker på døren snart ja. Kom til og med noen hvite fjoner her i Oslo i stad.

Kos deg med små tassene dine :)

Klem fra Line.

sylvia sa...

hehehe..ja kjenner det igjen,men leenge siden nå..alt til sin tid,bare nyt tiden du i ammetåka.
plutselig er det over.
he en fin fin kveld.
klem fra sylvia

Jannicke sa...

Det handler vel om en prioritering ;o)
Klart det blir mindre tid til bloggen i perioder ;o)
Klem J.

Anonym sa...

Blir i det hele tatt imponert over at du får til blogge og shoppe jeg! Har en liten datter på 5 uker, og to gutter på 9 og 6, og det er ikke mye jeg rekker!! Hadde glemt hvor altoppslukende det er med en liten baby i huset igjen.

Klem fra ivrig leser av bloggen din:-)

Hvit Villa sa...

Hei!
Så fin blogg du har. Ble så urolig facinert av de vakre, blå krukkene du har på bordet ditt. Hvor kommer de fra mon tro..? :-)

Ønsker deg og dine en riktig god helg!