torsdag 12. februar 2009

Valentines nærmer seg med stormskritt....



....og etter at jeg lagde en scene på morsdagen på grunn av manglende frokost på sengen og generell skuffelse over manglende spesialbehandling, må jeg si jeg føler presset. Det er nemlig ikke mulig å kreve av andre om du ikke selv leverer og iom at disse dagene faller så pass nært er jeg skråsikker på at han husker kjefttiraden han fikk (han hadde nok husket den om det var år mellom...).


Så da er det bare å brette opp armene og finne på noe han virkelig vil sette pris på. Jeg har allerede ordnet barnevakt og bestilt bord på en super restaurant, men dette vet han jo. Hva kan jeg finne på for å virkelig vise at jeg synes han er super og ikke minst at jeg er angrende synder?




Siden han er mann (åpenbart!) nytter det ikke med verken blomster eller annet dill dall. Det vil se ut som om jeg har kjøpt det til meg selv. Nei, det må nok være noe i kategorien teknisk og her må jeg si jeg kommer til kort uten en spesifisert ønskeliste. (Som inkluderer nettsted som selger dingsten og varenummer...).

Kanskje jeg skal gi han en slik..? hi hi.. :-)


Hmm... what to do?

4 kommentarer:

Torilpia sa...

Helt klart .. gi ham en slik button .. :o) Det hadde jeg gjort. Hvis du skal "angre" din oppførsel på morsdagen og kjøpe all verdens ting og tang til ham på valentines - tror du han lærer til neste år da???? NOT :o)
Får holde at du sier og viser at du er veeeldig glad i ham vel :o)
Er mer intr. i om han finner noe til deg jeg da .. hehe .. :o)

Lykke til - klem!

Guttemamma sa...

..lekert nytt undertøy til deg er vel den beste gave til mannen din (om din er som min...:-) )

SynnePynne sa...

Så utrolig søtt det kortet ditt var, hvem smelter ikke for et slikt kort :-)
Ha en fin dag!

Sommerlyst sa...

Nei...jeg vet ikke hva du skal gjøre.. :) Ikke så lett. Har ikke kommet på noe selv, men så har vi ikke pleid å gjøre noe spesielt ut av dagen heller. Blir jo likevel spennende å se om J har gjort noe ut av det da..siden jeg i morges sånn forsiktig sa: "I morgen er det jo valentines day..."