tirsdag 23. mars 2010

Påske


I dag har det vært nydelig solskinn ute. Kjenner at vår- og påskestemningen melder seg umiddelbart og dermed ble min (lykkelige og fornøyde) mann, sendt ut for å finne greiner.....


Eggene er fra Maileg og kan åpnes slik at man kan legge litt godteri i hvert. De små heklede påskekyllingene har min kjære (strikke)-tante lagt til meg.




Disse eggene er fra Royal Copenhagen...



Til slutt ett bilde av lilleprinsen med kusinene fra Bergen som er på besøk. Kusinene "tilhører" bloggeren Mitt og Mine som er verdt ett besøk eller ti.... ;-)

Klem

2 kommentarer:

Familien i Fjellborg sa...

Så fine egg du har.
Utrolig stilig bursdagskake du har laget også - kan tenke meg bursdagsbarnet var fornøyd.
hilsen Anita S

Dronning Maud sa...

Fine bilder og skjønne barn...Det var nytt at dere var i slekt:)