torsdag 18. mars 2010

Bursdagsforberedelser....

Globusen er kjøpt på en antikbutikk her i Bodø. Bildet bak viser farmoren min og hennes lillebror.

På søndag har storebror bursdag og blir utrolige 4 år!!! Det er ikke til å tro hvor mye han skal kunne gjøre når han har blitt så stor. Blandt annet skal han spise gulrøtter, passe lillesøsteren sin og mye annet jeg finner helt utrolig....! Men det er gøy å se hvor mye han gleder seg og at han faktisk tror at det skjer en hel del endringer med han over natten.



Mesteparten av tiden nå om dagen går med til bursdagsforberedelser. Vi skal ha sjørøverbursdag (vi som alle andre!) og det er ikke måte på.... Jeg skal gjøre ett forsøk på å lage sjørøverskute noe som bursdagsbarnet synes er helt supert.



Men det stopper ikke med det, vi må jo ha hav og i havet skal det være fisk må skjønne.... Så jeg løper rundt på alle mulige og umulige butikker for å finne sjørøverpynt, tegner skattekart og leter etter godtefisk og blå gele (til havet!).




Lilletutta i grindfengselet sitt....

Gleder meg (litt til det er over)!

Klem ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.!
Du trenger ikke blå gele. Det er vanskelig å få tak i. Kjøp kiwi gele og så tar du noen dråper blå konditorfarge. Ida

Marianne sa...

Kjære guttemamma

Jeg "frir" til dere her i bloggverden om litt hjelp! Lurer nemlig på om du kunne tenke deg å bruke noen minutter på å dele dine meninger med meg og samtidig bli med i trekningen av min give-away.

Blir kjempeglad for all hjelp!

Klem fra Marianne

Dronning Maud sa...

Lykke til:)