tirsdag 7. juli 2009

Fisketur....



Guttene mine kom nettopp hjem, og i dag dro de på fisketur.... Sånn er det med sommer, full fart! Neste år kan jeg og lillepia være med, men just nu kan jeg ikke for mitt bare liv forestille meg å pakke meg ned i en sovepose.... Tror i grunnen ikke jeg ville fått plass i en heller... ;-)




Denne nydelige spilledåsen og uroa kjøpte min kjære på AC Home på Askøy. Helt nydelig!!


Gaver
til lillepia er begynt å komme. Inntil videre får de ligge til pynt i en kurv på barnerommet.



Klem :-)

15 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Så søt uroe!! Ha en superduper kveld du også:))

et kjært hjem sa...

Så utrolig fin den uroen var, heldige du :)

Gry sa...

Så oselige bilder, likte også godt uroen, og den tallerkenhylla... Du har mye fint!!

Frk. T sa...

Nydelig spilledåse!: ) Håper du nyter kvelden, kjære du..

Klem fra meg

et kjært hjem sa...

Klart det, bare koselig det :) Ser vi har samme stjerneputer forresten, de er bare så fine!

Anonym sa...

Travle gutter om sommeren det ja :)

Det ligger en award til deg hos meg.

Ha en fin kveld!

et kjært hjem sa...

Har en award til deg på bloggen min :) Ha en herlig dag!

mali-mo sa...

Innom for å ønske deg en kjempeflott sommer ;) Håper å komme igang med litt forberedelser til barnerom her hjemme også snart ;)

mali-mo sa...

...du, jeg ser unde rher at din venninne har malt trapp hjemme. Har hun små barn? Jeg tenker på å slipe/male trappen her, men er så redd den skal bli fryktelig glatt og farlig. Noen erfaringer?

Håper forresten at formen er bra ;) Her er jeg nå ca middels hval føles det som ;)

Emmas Verden sa...

Heisann :)
Her var det mye fint ;) Så søt uro..spennende med baby i vente :)
Kommer snart igjen....
Ha ei fin helg!!
Klem Anne***

MariMaja sa...

Har en award til deg hos meg;)
Ha en fin kveld,)
Klem fra Maja

MWH sa...

Kjempefin blogg du har, er stadig innom for inspirasjon:) En award til deg ligger på bloggen min!

Ønsker deg en fortsatt fin sommer og lykke til!

KLem Marit

Martes atelie` sa...

Nå har jeg sittet her å lest lenge på bloggen din. Veldig flott og inspirerende må jeg si!! Legger deg til min bloggliste jeg, så har jeg koll på nye innlegg....

Veronica's hus sa...

Deilig at de er borte, men det er jaggu deilig å ha de hjemme igjen også ja:)

Blir fort litt rastløs jeg når resten av familiemedlemmene er borte.. hva gjorde jeg før jeg fikk familie liksom?
Eams stolen fungerer sikker godt som en ammestol den:)

God sommer videre.
Klem

meaningmoon sa...

Kjempe fin uro, lette lenge etter en slik til lillegutt...men nå har jeg kjøpt en annen...liker godt den også:) Kjempefine bilder fra stuen din i innlegget under her, du er flink å style!!!
Ha en fin dag videre!
Klem!