onsdag 11. mars 2009

Litt nytt....


Det skjer ikke så mye her for tida, men litt har nå likevel endret seg og kommet i hus. På soverommet vårt har lille skatten fått en egen seng. Han kommer stadig oftere inn til oss og det blir litt trangt i senga, så da har vi løst det ved å lage en koselig seng rett ved vår. De lærde vil nok strides om det er den rette måten å løse det på.... :-/


Synes det ble riktig så koselig, men så langt sier prinsen takk - men nei takk. Han vil heller ligge mellom mamma og pappa....


I dag kom speilet vi har ventet på som skal stå i den nye stolkroken. I og med av vi mangler det øvrige til kroken (som stol, lampe og bord) blir det en midlertidig løsning.





Ha en super kveld! :-)

11 kommentarer:

Anonym sa...

Likte speilet veldig godt :)

Sommerlyst sa...

Så søtt med den sengen til M. :). Men det er jo noe med å ligge inntill mamma og pappa. Kjenner til det..ja. Maja er litt "bekymret" over at hun må gå ned til oss når vi flytter ned - men jeg håper jo at hun finner ut at det er bedre å bli i sin egen seng..:)
Det speilet var råflott - tenker meg du får en fin krok der ja!

tinemor sa...

For en skjønn seng!!!!
Og lekkert sengtrekk også.
Ja, her må han da ligge godt og drømme søtt...
;-)
Klem

VillaVanilje sa...

den nye sengen var veldig koselig da :) Samme hva e lærde sier, dere må gjøre det som er riktig for dere!

Guttemamma sa...

Nyt den lille varme kroppen sier nå jeg..snart er han russ..:-)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Speilet var flott! likte senga utrulig godt! Den var nydelig :) Håper du har ei herlig veke! Godklem :)

Bouvbear sa...

Jeg sier bare vakkert hus med vakkert innhold! Likte spesielt godt sofakroken din!

Veronica's hus sa...

zzzzzz hadde nok sovet godt i den sengen jeg ja!

God helg!

Christine Louise sa...

Så utrolig flott blogg du har :) Nydelig hjem :)

hvorfor ikke... sa...

Åh! For en lekker gammel seng;)
Den kunne jeg tenkt meg...siden han heller vil ligge hos dere...mener jeg, hehe!

Torilpia sa...

Den senga var jo bare så søøt da - skikkelig fin :o)
Speilet var råstilig - men så har du jo vist tidligere at du har veldig god smak :o)

Håper alt er bra med dere - ha ei fortsatt flott uke - klemmer!!