fredag 17. oktober 2008

The English countryside



Mannen min har vært på reise på den Engelske landsbygda på steder som Coln St Alwyn og Bibury. I førstnevnte bor det rundt 200 mennesker. Jeg har bare bildene og forholde meg til, men det ser utrolig nydelig ut.



Etter min opplevelse i Skottland (som jeg for øvrig skal vise bilder fra, så snart jeg får dem...) og hans i England, har vi bestemt at neste ferie skal legges til UK hvor vi skal ta fly til Skottland, leie bil (?) (fritt for å ikke kjøre!!) og kjøre til sørkysten av England.



Når jeg ser disse bildene tenker jeg at det ser ut som om disse bygningene alltid har vært der, og at de egentlig ikke tilhører vår tid. Det er nok masse tradisjon og historie i disse veggene....
.

.
I dag skal vi på Skalldyraften på flystasjonen. Har stooooore forventninger!!!
.


Ha en strålende fredag!

3 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

såååå mange herlige bilder du har. Her vil jeg følge med. Legger deg på blogglisten min! Ha en fin helg:)

ENGLAND7SKOTTLAND ER VAKKERT JA. har selv vært i byen der de spilte inn hjartet på rette staden.. vakkert vakkert:)

Torilpia sa...

.. flotte bilder .. :o)

Har ikke vært noen steder på de britiske øyene jeg .. men føler meg litt tiltrukket av Irland og spesielt irsk musikk .. :o)

Du får ha ei kjempefin helg - kos deg med skalldyr .. klem fra meg!

Hjemme hos Vibeke sa...

Flotte bilder som alltid.

Fikk meg en liten latter når jeg så at du skulle på skallyraften:)

Håper du ikke tar det ille opp:)

Håper i allefall at aftenen ble vellykket!

God helg!