onsdag 20. april 2011

PIP - her er vi....

Tenkte å vise ett lite glimt fra vårt nye liv....



11 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Ojoj, ser ut som dere har det som plommen i egget da!! Så spennede! Dette gleder jeg meg til å se mer av!

Er på Melbu i påsken. Kan med trygghet konstantere at vi ikke har samme vær som dere;) Var nede på "Brando" her om dagen! Så flotte bilder mannen din har tatt! Artig;)

Stor klem til deg!

Martes atelie` sa...

Har ikke noe å klage på dere ser det ut for. Herlig!! Blir spennende å se mer....;)

Bente sa...

Ser jo ikke så værst ut, det nye livet. Håper dere vil trives og god Påske.

Bente

Anonym sa...

Ja dette så jo grusomt ut :D Så rett å slett herlig ut :)

~Natalie~

MissMette sa...

Hei, her har jeg ikke vært på lenge... Skal ta meg en tur nedover bloggen din og titte litt siden jeg var innom her sist ღ ser ut som det er litt av hvert som har skjedd :) må lese litt... NYDELIGE bilder ღ Ønsker deg en fortsatt fin uke, og god påske, klem fra Mette

Dronning Maud sa...

Lykke til i den nye tilværelsen:)Høres veldig spennende ut.
Vi har vært på tanken selv da min mann er pilot.
Men det er blitt med tanken gitt;)
Usa er jo fantastisk!!
God påske!

ida sa...

så herlig dere har det!blir spennede å få sett litt mere:)hils alle fra gammelnaboan i Bodø:)

Unknown sa...

Dette så jo helt herlig ut! Må si som Loppeline, her er ikke været så mye å skryte av...

Gleder meg til å se flere bilder og høre hvordan dere har det!
Håper alt går bra:)

KLEM

Tomines hjem sa...

så deilig.. så fin liten prinsesse.. jeghar tenkt på dere, og håpet at alt gikk bra..

gleder meg til å se hvordan du får det til over there..

ha en deilig påske.. og fortell gjerne masse.. herlig å "se" usa gjennom norske øyne..

klem klem

Sommerlyst sa...

Åå så herlig dere har det! Gleder meg til å se mange flere bilder!

Her har vi akkurat kommet hjem etter noen dager på landet. Godt med noen dagers pause fra all "oppussingen" og klargjøring til salget.

Nå er det siste finnish og vasking og rydding til fotografen kommer på torsdag! Gleder meg til huset er solgt og vi kan konsentrere oss om vårt nye hjem!

Gi alle en god klem fra meg. Skal hilse så mye fra resten av gjengen også!
;)

Anonym sa...

Ser bare utrolig deilig ut med sol, varme og svømmebaseng :-)